Boek nu met Mooi Weer Garantie! Gratis annuleren tot 5 dagen voor vertrek. Klik hier om ons aanbod met deze speciale voorwaarden te bekijken.

Klantbeoordelingen

Totaalscore

8,4
1207 beoordelingen

Scoreverdeling

Algemeen: 8,4
Website: 8,2
Reisaanbod: 8,2
Communicatie: 8,7
Persoonlijke aandacht: 8,7
Kwaliteit: 8,3
Nazorg: 8,2
8,0
Eric
23-09-2020

"Heerlijk hotel, lekker dicht bij vliegveld en strand. Super dat jlie het zo op korte termijn konden "

Super dijne vakantie. Variatie in banen had beter gekund. Nu 3x dezelfde baan. Wel gevraagd, maar werd aangegeven dat we zelf ter plekke maar een extra baan moesten regelen. Uit website hotel blijjt dat er ook andere deals mogelijk zijn. Hadden we graag een voorstel vooraf van gehad. Verder echt super en goed meegedacht toen onze eerste voorkeur niet kon.

Algemeen: 8,0
Website: 9,0
Reisaanbod: 9,0
Communicatie: 9,0
Persoonlijke aandacht: 10,0
Kwaliteit: 10,0
Nazorg: -
6,0
Paul
22-09-2020

"Achtergebleven bij de verwachting"

Hotel prima centrumlokatie met mooie ruime kamer maar wel lawaaiig, ook 's nachts. Dinerkaart in het arrangement was wat beperkt en door personeelsproblemen in vooral keuken was één avond een drama door eindeloze wachttijden. Golfbanen bij hittegolf gespeeld met buggy ( noodzakelijk) waarvan Helmondse Overbrug als verrassend en compact is ervaren. De Swinkelse door plaatsing van meerdere 4-tallen voor ons leidde tot ernstige vertraging in de baan bij extreme temperaturen. Onverantwoord een speelster vóór ons moest zelfs voortijdig opgeven omdat ze niet goed werd, en geen Marshall gezien. Jammer want die 18 holes leverde alleen irritatie op. Baan zelf was geonduleerd en uitdagend met lastige, snelle, greens

Algemeen: 6,0
Website: 8,0
Reisaanbod: 7,0
Communicatie: 6,0
Persoonlijke aandacht: 6,0
Kwaliteit: 7,0
Nazorg: -
8,0
T.H. Hartman
22-09-2020

"Prima golfaccommodatie"

Op zeer korte termijn alles door Golftime geregeld. Alleen de afspraken tussen Golftime en de baan over de starttijden klopten niet. Maar dat werd snel en goed door de baan naar tevredenheid opgelost. Upgrade van de kamer was een schot in de roos. Golftime had van te voren beter kunnen aangeven dat het raadzaam was om diners te reserveren. Eigenlijk konden wij niet dineren. Het restaurant was geheel bezet. Maar ook dit probleem(pje) werd ter plaatse naar tevredenheid opgelost.

Algemeen: 8,0
Website: 8,0
Reisaanbod: 8,0
Communicatie: 10,0
Persoonlijke aandacht: 10,0
Kwaliteit: 8,0
Nazorg: -
9,0
Marie-Paule
20-09-2020

"We hebben een heerlijke ontspannen golfvakantie gehad"

Zowel het verblijf als de golfrondes op Chateau Chailly waren voortreffelijk. De locatie is erg mooi en ruim. Hygiëne goed, duidelijke routing en voldoende afstand. Dus geen covid stress. Het personeel ontzettend vriendelijk en voorkomend. Mooie, goed onderhouden golfbaan. Waar de tweede negen een duidelijk ander karakter hebben dan de eerste negen. En heel soepel met teetime. Pauze tussendoor altijd mogelijk. Kortom zeer relaxed. Bovendien in de nabijheid veel te zien en verrassende restaurants.

Algemeen: 9,0
Website: 10,0
Reisaanbod: 10,0
Communicatie: 9,0
Persoonlijke aandacht: 9,0
Kwaliteit: 9,0
Nazorg: 9,0
10,0
Cathelijne
20-09-2020

"Supersnel geregeld op een hele prettige manier. "

Wij wilden graag binnen 2 dagen weg in een hele drukke tijd. Binnen een kwartier had ik een offerte en binnen een ochtend was alles rond en bevestigd. Heel vriendelijk te woord gestaan toen we nog wat vragen hadden. Alles wat je wilt van een reisbureau!

Algemeen: 10,0
Website: 7,0
Reisaanbod: 7,0
Communicatie: 10,0
Persoonlijke aandacht: 10,0
Kwaliteit: 10,0
Nazorg: -
8,0
CÉDRIC
18-09-2020

"Zeer leuke golfervaring!"

Aan te raden hotel voor een golfweekend. Dinner en ontbijt waren in orde. Gezellige bar. Misschien wel iemand extra achter de bar plaatsen in geval van drukkere periode. Golfparcours lag er prachtig bij en is echt een aanrader voor Belgische/Nederlandse golfliefhebbers. Is te combineren met Duinkerke Golf dat wij speelden op zaterdag (zeker aan te raden atypisch parcours en op redelijke afstand van Saint-Omer Golfhotel). Kamer/ontbijt/dinner: 7/10. Topparcours! Dikke 9/10!

Algemeen: 8,0
Website: 7,0
Reisaanbod: 8,0
Communicatie: 8,0
Persoonlijke aandacht: 8,0
Kwaliteit: 8,0
Nazorg: 8,0
8,0
Tonny
15-09-2020

"Fantastisch gegolfd op goed onderhouden banen!"

Het was erg druk op de golfbaan, ondanks dat is het vrij soepel verlopen. Was wel jammer dat hotel Simplon gesloten was, Splendid viel ons tegen. Kamer wat verouderd en klein.

Algemeen: 8,0
Website: 8,0
Reisaanbod: 8,0
Communicatie: 8,0
Persoonlijke aandacht: 10,0
Kwaliteit: 10,0
Nazorg: 10,0
3,0
Theo
15-09-2020

"Slechte ervaring"

Zeer goede keuken en vriendelijk personeel. Hotel maakt een zeer gedateerde indruk. Sombere, donkere gangen. Badkamer gedateerd. Nadat we terug waren van een ronde golf en we even bij het zwembad wilde bijkomen moest ik tot mijn verbazing tweemaal 25 euro afrekenen. Dit is de eerste keer dat ik, als hotelgast, moet betalen voor een plaats aan het zwembad. Ik heb dit onmiddellijk gemeld aan Golftime. Tot mijn verbazing heb ik geen enkele reactie terug gekregen. Verder was het een mooie baan om te spelen. Met vriendelijke groet, Theo Snieders

Algemeen: 3,0
Website: 5,0
Reisaanbod: 3,0
Communicatie: 1,0
Persoonlijke aandacht: 1,0
Kwaliteit: 4,0
Nazorg: 3,0
8,0
peter lugten
15-09-2020

"alles netjes en vlot geregeld"

we hadden nog een corona voucher van maart jl. Best een flink bedrag, waar we nu twee keer een weekje vakantie van kunnen houden in eigen land / over de grens. Ik heb de eerste 5 dagen opgesplitst in twee locaties = 2 x 3 nachten net over de grens in België. Kleinschalige gelegenheden had onze voorkeur en dat heeft goed uitgepakt Het verzoek per mail ingediend, en dat is prima gegaan. zelf zou ik het prettig vinden indien op de website ook de halfpensionprijzen vermeld zouden worden

Algemeen: 8,0
Website: 7,0
Reisaanbod: 8,0
Communicatie: 9,0
Persoonlijke aandacht: 9,0
Kwaliteit: 8,0
Nazorg: 8,0
8,0
Bart
15-09-2020

"Boeking erg goed"

Prima boekingsproces. Aanvullende wens correct doorgegeven. Locatie top. Golfbaan voldoende uitdagend. Bediening horeca werkelijk bijzonder traag en daardoor een smet op een verder vlekkeloze overnachting. Kwaliteit eten ronduit goed.

Algemeen: 8,0
Website: 8,0
Reisaanbod: 6,0
Communicatie: 9,0
Persoonlijke aandacht: 7,0
Kwaliteit: 7,0
Nazorg: 6,0