Veel gestelde vragen

Kan ik met een gerust hart mijn reis bij Golftime boeken?

Golftime staat voor deskundig, eerlijk, efficiënt en met aandacht voor onze klant. Als een echte ‘travel caddy’ zijn wij uw partner in golfreizen. Ons team bezoekt de golfbestemmingen zeer regelmatig en hierdoor kunnen we u goed van dienst zijn met aanbevelingen.  Bij Golftime bent u verzekerd van een eerlijk en betrouwbaar advies. Wij zijn aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds. De SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is zijn vooruitbetaalde reisgeld terug te krijgen als de wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen. Calamiteitenfonds garantie houdt in dat u als consument die deelneemt aan een door ons georganiseerde reis:
- (een deel van) uw reissom terugkrijgt indien wij de reis alsnog als gevolg van een calamiteit niet of niet volledig kunnen uitvoeren.
- de noodzakelijke meerkosten vergoed krijgt indien wij als gevolg van een calamiteit de reis moeten aanpassen of indien wij u vervroegd moeten repatriëren. Bij Golftime bent u dus verzekerd van een onbezorgde golfvakantie.

Hoe kan ik Golftime bereiken?

U kunt ons op maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur telefonisch bereiken op 033 462 72 00. Buiten kantoortijden kunt u ons voor noodgevallen bereiken op +31655373918.
Daarnaast kunt u op onze website ook een reisvoorstel aanvragen voor een reis naar keuze of online uw wensen doorgeven. Wij zijn ook per e-mail bereikbaar via info@golftime.nl

Tijdens de feestdagen sluit de reserveringsafdeling eerder dan op andere dagen. De aangepaste openingstijden zijn als volgt:

26/12/2016: Gesloten

Vanaf maandag 02/01/2017 is de reserveringsafdeling weer te bereiken volgens de normale openingstijden van 09.00 uur – 17.30 uur op werkdagen.

Hoe boek ik een golfreis bij Golftime?

Voor het reserveren van een golfreis kunt u bij ons een aanvraag doen via het aanvraagformulier op onze website of u kunt telefonisch contact opnemen via 033 462 72 00 om uw wensen te bespreken.
Naar aanleiding van uw aanvraag nemen we de golfreis met u door en adviseren we u graag. We kunnen een reisvoorstel voor uw golfvakantie opstellen en deze versturen per e-mail. We kunnen de golfreis ook direct reserveren als u deze graag direct wil vastleggen. We sturen u dan de reisbevestiging met factuur. Indien de reis direct telefonisch wordt gereserveerd, is de reservering definitief wanneer Golftime de reservering bevestigd middels een reisbevestiging/factuur.

Hoeveel kilo golfbagage mag ik meenemen tijdens mijn vlucht?

De voorwaarden voor vervoer golfbagage bij luchtvaartmaatschappijen wisselt regelmatig en is per vluchtmaatschappij verschillend. Wij informeren u graag over de actuele golfbagage voorwaarden en tarieven, hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen via 033 462 72 00. Voor meer informatie over de golfbagage regelgeving verwijzen we tevens door naar de website van de betreffende vluchtmaatschappij.

Mocht uw golfbag of andere bagage niet of later op de plaats van bestemming aankomen, dan is Golftime hiervoor niet aansprakelijk. Een goede reisverzekering dekt deze schade. Controleer uw polis met name op dit punt en bekijk of de door de verzekering genoemde maximale vergoeding voor u toereikend is. Het huren van clubs, kopen van nieuwe golfschoenen, etc. kan flink in de papieren lopen.

In verband met de steeds wisselende regelgeving ten aanzien van o.a. handbagage, raden wij u aan vóór vertrek de website van uw luchtvaartmaatschappij te raadplegen.

Is betaling per creditcard mogelijk?

Wij hebben geen mogelijkheden om betalingen per creditcard te innen. Betaling is alleen mogelijk per bank overschrijving.

Wat zijn de bankrekeninggegevens van Golftime?

ABN/AMRO Amersfoort
Rekeningnummer: 256.710.309
BIC: ABNANL2A
IBAN: NL04ABNA0256710309

Is het mogelijk mijn geboekte golfreis te wijzigen?

Mocht u tussen ontvangst van de reisbevestiging en de vertrekdatum nog iets willen wijzigen, laat dit dan zo spoedig mogelijk weten.
Afhankelijk van de wijziging behoudt Golftime zich het recht €27,50 per wijziging in rekening te brengen. Dit uiteraard naast eventuele andere kosten die een wijziging met zich mee kan brengen.

Wat als een van de medereiziger of ik de reis moet annuleren?

Bent u helaas genoodzaakt uw reis geheel of gedeeltelijk te annuleren? Geef de annulering zo spoedig mogelijk door via e-mail of telefonisch via 033 462 72 00.
Indien de overeenkomst wordt geannuleerd, is de reiziger naast eventueel verschuldigde reserveringskosten de volgende annuleringskosten verschuldigd:

  • bij annulering tot de 42ste kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: de aanbetaling;
  • bij annulering vanaf de 42ste kalenderdag (inclusief) tot de 28ste ­kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 35% van de reissom;
  • bij annulering vanaf de 28ste kalenderdag (inclusief) tot de 21ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 40% van de reissom;
  •  bij annulering vanaf de 21ste kalenderdag (inclusief) tot de 14de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 50% van de reissom;
  • bij annulering vanaf de 14de kalenderdag (inclusief) tot de 5de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 75% van de reissom;
  • bij annulering vanaf de 5de kalenderdag (inclusief) tot de vertrekdag: 90% van de reissom;
  • bij annulering op de vertrekdag of later: de volledige reissom.

Indien er voor u een vlucht is gereserveerd, dan is Golftime genoodzaakt deze ten alle tijden volledig in rekening te brengen.

Mocht u de annuleringsverzekering via Golftime hebben afgesloten, dan zal Golftime de annulering voor u afwikkelen.

Mocht u zelf een annuleringsverzekering hebben, dan ontvangt u een annuleringsfactuur die u in kunt dienen bij uw verzekering.

Ontvang ik een routebeschrijving naar de locatie?

U kunt zelf uw routebeschrijvingen downloaden via onze website.
U gaat naar www.golftime.nl, klikt op MyGolftime. Hier vult u uw boekingsnummer in, bijvoorbeeld 160513-001.

Voor de routebeschrijving naar de accommodatie vult u uw huisadres of bij vluchten de luchthaven als beginlocatie in. Daarnaast vindt u hier ook de routebeschrijvingen van de accommodatie naar de golfbanen.

Als ik ter plaatse een probleem hebt wat kan ik dan het beste doen?

Golftime staat voor aandacht voor de reizigers en een onbezorgde golfvakantie. Mocht er ter plaatse iets in aan de hand zijn dan kunt u ter plaatse direct contact opnemen met de receptie van uw accommodatie of golfbaan. Vaak kan in goed overleg ter plaatse een oplossing gevonden worden.
Wordt de tekortkoming niet naar behoren opgelost, neemt u dan zo snel mogelijk contact op met Golftime, zodat wij het probleem tijdens uw verblijf kunnen oplossen.

Wat voor een soort auto is een catagorie B auto?

Een categorie B auto is een 5-deurs auto, een Nissan Micra of gelijkwaardig. Een categorie B auto biedt voldoende ruimte voor 2 personen met golfbagage.
Golftime biedt reizen aan met of zonder huurauto. Wanneer een huurauto in de reissom is inbegrepen is het mogelijk deze te wijzigen of te upgraden naar een andere klasse/categorie. Daarnaast bestaat de mogelijheid een auto bij te boeken wanneer deze niet in een reis is inbegrepen.

Is het mogelijk om de vlucht te boeken via Golftime?

Golftime biedt u de service om tevens de vlucht voor u te boeken. We zoeken dan voor u de vlucht die het beste bij uw wensen past voor de laagst mogelijke prijs. Hiervoor wordt een ticketfee van €20 per ticket gerekend.

Hoe werkt het als Golftime de vluchten voor mij boekt?

Golftime biedt u de service om tevens de vlucht voor u te reserveren. We zoeken voor u de vlucht die het beste bij uw wensen aansluit voor de best mogelijke prijs/kwaliteitverhouding. Hiervoor wordt een ticketing fee van €20 per persoon per ticket berekend.
Bij reservering wordt deze direct voor u geboekt. U ontvangt dan de vluchtgegevens met uw boekingsbevestiging. De vluchttickets worden dan met de reisbescheiden naar u per e-mail verzonden. Voor vluchten zijn de wijzigings- en annuleringsvoorwaarden van de betreffende luchtvaarmaatschappij van toepassing.

Hoe werkt het als ik zelf een vlucht boek?

U kunt er ook voor kiezen om zelf uw vlucht te boeken. U informeert Golftime dan z.s.m. over uw vluchtgegevens zodat we voor u de autohuur of transfer kunnen regelen, indien u die via Golftime geboekt heeft. Het is raadzaam om eerst te controleren of de accommodatie nog beschikbaar is, alvorens u de vlucht reserveert.

Wat zijn de benodigde reisdocumenten voor een golfreis?

Bij het reserveren van een golfreis geeft Golftime algemene informatie en gezondheidsformaliteiten middels de reisbescheiden. Daarbij gaan we uit van de Nederlandse nationaliteit. Buitenlandse partners van Nederlandse reizigers hebben soms een visum nodig. Bij bezit van een niet-Nederlandse of meervoudige nationaliteit is het raadzaam zelf over de vereiste reisdocumenten contact op te nemen met uw ambassade of die van het ontvangende en/of transit land.

Kinderen moeten over een eigen reisdocument beschikken (www.rijksoverheid.nl). Voor alleenreizende (gescheiden) ouders met kind(eren) kunnen aanvullende grensformaliteiten gelden.
Na reservering bent u zelf verantwoordelijk voor het hebben van de juiste reisdocumenten en benodigde aanvullende informatie en om te checken of deze ook bij vertrek van de reis nog actueel zijn.

Hoe gaat Golftime met klachten om?

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg te werk en gelukkig ontvangen wij dan ook weinig klachten. Mocht u toch een klacht hebben, van welke aard dan ook, die ter plaatse niet naar behoren wordt opgelost, meldt u dit dan onmiddellijk schriftelijk aan ons. Wij kunnen dan nog tijdens uw verblijf passende maatregelen nemen. Klachten die niet tijdens de reis worden gemeld en waarbij u ons niet in staat heeft gesteld om nog tijdens uw verblijf een passende oplossing te vinden, kunnen vaak niet in behandeling worden genomen.

Waaruit bestaan de gepubliceerde tarieven?

De gepubliceerde tarieven zijn per persoon, exclusief reserveringskosten, calamiteitenfonds en vlucht.
Uiteraard reserveren wij graag een vlucht voor u tegen een ticketing fee van €20,- per persoon per retourticket.
Onze pakketten zijn berekend op een verblijf met 2 personen op basis van een tweepersoonskamer en een huurauto per 2 personen.
Wanneer u een clicin wenst te reserveren is deze gecalculeerd per 2 personen.

Hoe werkt het met beschikbaarheid van de accommodatie en starttijden?

Voor de definitieve reservering gaan wij voor u de beschikbaarheid bij de accommodatie van uw keuze na. Bij reservering geeft u uw voorkeur voor golfbanen, golfdagen en afslagtijden door. De gewenste starttijden vragen wij voor u bij reservering aan. Bij beschikbaarheid reserveren wij direct deze gewenste starttijden en informeren wij u over de geboekte starttijden per e-mail middels een starttijdenbevestiging. Indien een golfbaan niet meer beschikt over starttijden die binnen uw wensen vallen, dan gaan wij in overleg met u op zoek naar een alternatief.

Kan ik bij de reservering van de golfreis ook aangeven dat ik buggy’s wens te reserveren op de golfbaan?

Buggies kunnen wij van te voren voor u reserveren/aanvragen en dienen ter plaatse te worden voldaan. Beschikbaarheid van buggies kunnen wij zelfs na reservering niet garanderen (ook niet o.b.v. medische verklaring) omdat wij geen invloed hebben op bijvoorbeeld defecte accu's, dubbele reservering of de beslissing voor het niet toelaten van buggies op de golfbaan i.v.m. baanomstandigheden of weersomstandigheden. Houdt u er rekening mee dat de golfbanen in het buitenland niet deelnemen aan de Nederlandse Handicart.

Wanneer moet ik mijn factuur betalen?

Bij reserveringen die meer dan 6 weken voor vertrekdatum worden gereserveerd:
Indien wij vluchten voor u reserveren dan verzoeken wij u deze per direct te betalen.
Van de overige reissom verzoeken wij u de aanbetaling (30% van de reissom) binnen 10 dagen na factuurdatum te betalen en het restant bedrag 6 weken voor vertrek.
Bij reserveringen binnen 6 weken voor vertrek dient het totale bedrag in een keer te worden voldaan.

Wanneer ontvang ik mijn reisbescheiden?

Na de reservering van uw golfreis ontvangt u eerst een reisbevestiging/factuur en daarna een starttijdenbevestiging. Nadat wij u betaling hebben mogen ontvangen, ontvangt u de reisbescheiden per e-mail circa 6 weken voor vertrek. Bij reserveringen binnen 6 weken voor vertrek ontvangt u de reisbescheiden zodra we uw betaling kunnen traceren en de starttijden bevestigd zijn door de golfbanen.

Is de prijs van een vliegticket inbegrepen?

Al onze golfreizen zijn samengesteld exclusief vlucht. Omdat de tarieven van vluchten enorm kunnen variëren en de meest voordelige vluchten zijn gemakkelijk via het internet te boeken. Raadpleeg voor de meest geschikte vlucht voor uw gezelschap bijvoorbeeld www.transavia.nl of www.klm.nl.

Natuurlijk informeren wij u graag persoonlijk over de diverse vluchtmogelijkheden. Indien u de gewenste vlucht reserveert via Golftime berekenen we een ticketing fee van €20,- per persoon per ticket. Voor de beste mogelijkheden kunt u telefonisch contact opnemen met ons via 033 462 72 00.

Ik wil graag een golfreis boeken voor een datum in het nieuwe seizoen die nog niet gepubliceerd staat op de website?

U gaat naar onze website en selecteert de accommodatie en pakket van uw keuze. U vult dan het aanvraagformulier in en geeft hier aan voor welke datum u de prijs wilt opvragen. U ontvangt dan een vrijblijvende offerte. Een van de medewerkers zal dan contact met u opnemen met de mogelijkheden.

Kan ik met een gerust hart mijn reis bij Golftime boeken?

Golftime staat voor deskundig, eerlijk, efficiënt en met aandacht voor onze klant. Als een echte ‘travel caddy’ zijn wij uw partner in golfreizen. Ons team bezoekt de golfbestemmingen zeer regelmatig en hierdoor kunnen we u goed van dienst zijn met aanbevelingen.  Bij Golftime bent u verzekerd van een eerlijk en betrouwbaar advies. Wij zijn aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds. De SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is zijn vooruitbetaalde reisgeld terug te krijgen als de wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen. Calamiteitenfonds garantie houdt in dat u als consument die deelneemt aan een door ons georganiseerde reis:
- (een deel van) uw reissom terugkrijgt indien wij de reis alsnog als gevolg van een calamiteit niet of niet volledig kunnen uitvoeren.
- de noodzakelijke meerkosten vergoed krijgt indien wij als gevolg van een calamiteit de reis moeten aanpassen of indien wij u vervroegd moeten repatriëren. Bij Golftime bent u dus verzekerd van een onbezorgde golfvakantie.

Hoe kan ik Golftime bereiken?

U kunt ons op maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur telefonisch bereiken op 033 462 72 00. Buiten kantoortijden kunt u ons voor noodgevallen bereiken op +31655373918.
Daarnaast kunt u op onze website ook een reisvoorstel aanvragen voor een reis naar keuze of online uw wensen doorgeven. Wij zijn ook per e-mail bereikbaar via info@golftime.nl

Tijdens de feestdagen sluit de reserveringsafdeling eerder dan op andere dagen. De aangepaste openingstijden zijn als volgt:

26/12/2016: Gesloten

Vanaf maandag 02/01/2017 is de reserveringsafdeling weer te bereiken volgens de normale openingstijden van 09.00 uur – 17.30 uur op werkdagen.

Hoe boek ik een golfreis bij Golftime?

Voor het reserveren van een golfreis kunt u bij ons een aanvraag doen via het aanvraagformulier op onze website of u kunt telefonisch contact opnemen via 033 462 72 00 om uw wensen te bespreken.
Naar aanleiding van uw aanvraag nemen we de golfreis met u door en adviseren we u graag. We kunnen een reisvoorstel voor uw golfvakantie opstellen en deze versturen per e-mail. We kunnen de golfreis ook direct reserveren als u deze graag direct wil vastleggen. We sturen u dan de reisbevestiging met factuur. Indien de reis direct telefonisch wordt gereserveerd, is de reservering definitief wanneer Golftime de reservering bevestigd middels een reisbevestiging/factuur.

Hoeveel kilo golfbagage mag ik meenemen tijdens mijn vlucht?

De voorwaarden voor vervoer golfbagage bij luchtvaartmaatschappijen wisselt regelmatig en is per vluchtmaatschappij verschillend. Wij informeren u graag over de actuele golfbagage voorwaarden en tarieven, hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen via 033 462 72 00. Voor meer informatie over de golfbagage regelgeving verwijzen we tevens door naar de website van de betreffende vluchtmaatschappij.

Mocht uw golfbag of andere bagage niet of later op de plaats van bestemming aankomen, dan is Golftime hiervoor niet aansprakelijk. Een goede reisverzekering dekt deze schade. Controleer uw polis met name op dit punt en bekijk of de door de verzekering genoemde maximale vergoeding voor u toereikend is. Het huren van clubs, kopen van nieuwe golfschoenen, etc. kan flink in de papieren lopen.

In verband met de steeds wisselende regelgeving ten aanzien van o.a. handbagage, raden wij u aan vóór vertrek de website van uw luchtvaartmaatschappij te raadplegen.

Is betaling per creditcard mogelijk?

Wij hebben geen mogelijkheden om betalingen per creditcard te innen. Betaling is alleen mogelijk per bank overschrijving.

Wat zijn de bankrekeninggegevens van Golftime?

ABN/AMRO Amersfoort
Rekeningnummer: 256.710.309
BIC: ABNANL2A
IBAN: NL04ABNA0256710309

Is het mogelijk mijn geboekte golfreis te wijzigen?

Mocht u tussen ontvangst van de reisbevestiging en de vertrekdatum nog iets willen wijzigen, laat dit dan zo spoedig mogelijk weten.
Afhankelijk van de wijziging behoudt Golftime zich het recht €27,50 per wijziging in rekening te brengen. Dit uiteraard naast eventuele andere kosten die een wijziging met zich mee kan brengen.

Wat als een van de medereiziger of ik de reis moet annuleren?

Bent u helaas genoodzaakt uw reis geheel of gedeeltelijk te annuleren? Geef de annulering zo spoedig mogelijk door via e-mail of telefonisch via 033 462 72 00.
Indien de overeenkomst wordt geannuleerd, is de reiziger naast eventueel verschuldigde reserveringskosten de volgende annuleringskosten verschuldigd:

  • bij annulering tot de 42ste kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: de aanbetaling;
  • bij annulering vanaf de 42ste kalenderdag (inclusief) tot de 28ste ­kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 35% van de reissom;
  • bij annulering vanaf de 28ste kalenderdag (inclusief) tot de 21ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 40% van de reissom;
  •  bij annulering vanaf de 21ste kalenderdag (inclusief) tot de 14de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 50% van de reissom;
  • bij annulering vanaf de 14de kalenderdag (inclusief) tot de 5de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 75% van de reissom;
  • bij annulering vanaf de 5de kalenderdag (inclusief) tot de vertrekdag: 90% van de reissom;
  • bij annulering op de vertrekdag of later: de volledige reissom.

Indien er voor u een vlucht is gereserveerd, dan is Golftime genoodzaakt deze ten alle tijden volledig in rekening te brengen.

Mocht u de annuleringsverzekering via Golftime hebben afgesloten, dan zal Golftime de annulering voor u afwikkelen.

Mocht u zelf een annuleringsverzekering hebben, dan ontvangt u een annuleringsfactuur die u in kunt dienen bij uw verzekering.

Ontvang ik een routebeschrijving naar de locatie?

U kunt zelf uw routebeschrijvingen downloaden via onze website.
U gaat naar www.golftime.nl, klikt op MyGolftime. Hier vult u uw boekingsnummer in, bijvoorbeeld 160513-001.

Voor de routebeschrijving naar de accommodatie vult u uw huisadres of bij vluchten de luchthaven als beginlocatie in. Daarnaast vindt u hier ook de routebeschrijvingen van de accommodatie naar de golfbanen.

Als ik ter plaatse een probleem hebt wat kan ik dan het beste doen?

Golftime staat voor aandacht voor de reizigers en een onbezorgde golfvakantie. Mocht er ter plaatse iets in aan de hand zijn dan kunt u ter plaatse direct contact opnemen met de receptie van uw accommodatie of golfbaan. Vaak kan in goed overleg ter plaatse een oplossing gevonden worden.
Wordt de tekortkoming niet naar behoren opgelost, neemt u dan zo snel mogelijk contact op met Golftime, zodat wij het probleem tijdens uw verblijf kunnen oplossen.

Wat voor een soort auto is een catagorie B auto?

Een categorie B auto is een 5-deurs auto, een Nissan Micra of gelijkwaardig. Een categorie B auto biedt voldoende ruimte voor 2 personen met golfbagage.
Golftime biedt reizen aan met of zonder huurauto. Wanneer een huurauto in de reissom is inbegrepen is het mogelijk deze te wijzigen of te upgraden naar een andere klasse/categorie. Daarnaast bestaat de mogelijheid een auto bij te boeken wanneer deze niet in een reis is inbegrepen.

Is het mogelijk om de vlucht te boeken via Golftime?

Golftime biedt u de service om tevens de vlucht voor u te boeken. We zoeken dan voor u de vlucht die het beste bij uw wensen past voor de laagst mogelijke prijs. Hiervoor wordt een ticketfee van €20 per ticket gerekend.

Hoe werkt het als Golftime de vluchten voor mij boekt?

Golftime biedt u de service om tevens de vlucht voor u te reserveren. We zoeken voor u de vlucht die het beste bij uw wensen aansluit voor de best mogelijke prijs/kwaliteitverhouding. Hiervoor wordt een ticketing fee van €20 per persoon per ticket berekend.
Bij reservering wordt deze direct voor u geboekt. U ontvangt dan de vluchtgegevens met uw boekingsbevestiging. De vluchttickets worden dan met de reisbescheiden naar u per e-mail verzonden. Voor vluchten zijn de wijzigings- en annuleringsvoorwaarden van de betreffende luchtvaarmaatschappij van toepassing.

Hoe werkt het als ik zelf een vlucht boek?

U kunt er ook voor kiezen om zelf uw vlucht te boeken. U informeert Golftime dan z.s.m. over uw vluchtgegevens zodat we voor u de autohuur of transfer kunnen regelen, indien u die via Golftime geboekt heeft. Het is raadzaam om eerst te controleren of de accommodatie nog beschikbaar is, alvorens u de vlucht reserveert.

Wat zijn de benodigde reisdocumenten voor een golfreis?

Bij het reserveren van een golfreis geeft Golftime algemene informatie en gezondheidsformaliteiten middels de reisbescheiden. Daarbij gaan we uit van de Nederlandse nationaliteit. Buitenlandse partners van Nederlandse reizigers hebben soms een visum nodig. Bij bezit van een niet-Nederlandse of meervoudige nationaliteit is het raadzaam zelf over de vereiste reisdocumenten contact op te nemen met uw ambassade of die van het ontvangende en/of transit land.

Kinderen moeten over een eigen reisdocument beschikken (www.rijksoverheid.nl). Voor alleenreizende (gescheiden) ouders met kind(eren) kunnen aanvullende grensformaliteiten gelden.
Na reservering bent u zelf verantwoordelijk voor het hebben van de juiste reisdocumenten en benodigde aanvullende informatie en om te checken of deze ook bij vertrek van de reis nog actueel zijn.

Hoe gaat Golftime met klachten om?

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg te werk en gelukkig ontvangen wij dan ook weinig klachten. Mocht u toch een klacht hebben, van welke aard dan ook, die ter plaatse niet naar behoren wordt opgelost, meldt u dit dan onmiddellijk schriftelijk aan ons. Wij kunnen dan nog tijdens uw verblijf passende maatregelen nemen. Klachten die niet tijdens de reis worden gemeld en waarbij u ons niet in staat heeft gesteld om nog tijdens uw verblijf een passende oplossing te vinden, kunnen vaak niet in behandeling worden genomen.

Waaruit bestaan de gepubliceerde tarieven?

De gepubliceerde tarieven zijn per persoon, exclusief reserveringskosten, calamiteitenfonds en vlucht.
Uiteraard reserveren wij graag een vlucht voor u tegen een ticketing fee van €20,- per persoon per retourticket.
Onze pakketten zijn berekend op een verblijf met 2 personen op basis van een tweepersoonskamer en een huurauto per 2 personen.
Wanneer u een clicin wenst te reserveren is deze gecalculeerd per 2 personen.

Hoe werkt het met beschikbaarheid van de accommodatie en starttijden?

Voor de definitieve reservering gaan wij voor u de beschikbaarheid bij de accommodatie van uw keuze na. Bij reservering geeft u uw voorkeur voor golfbanen, golfdagen en afslagtijden door. De gewenste starttijden vragen wij voor u bij reservering aan. Bij beschikbaarheid reserveren wij direct deze gewenste starttijden en informeren wij u over de geboekte starttijden per e-mail middels een starttijdenbevestiging. Indien een golfbaan niet meer beschikt over starttijden die binnen uw wensen vallen, dan gaan wij in overleg met u op zoek naar een alternatief.

Kan ik bij de reservering van de golfreis ook aangeven dat ik buggy’s wens te reserveren op de golfbaan?

Buggies kunnen wij van te voren voor u reserveren/aanvragen en dienen ter plaatse te worden voldaan. Beschikbaarheid van buggies kunnen wij zelfs na reservering niet garanderen (ook niet o.b.v. medische verklaring) omdat wij geen invloed hebben op bijvoorbeeld defecte accu's, dubbele reservering of de beslissing voor het niet toelaten van buggies op de golfbaan i.v.m. baanomstandigheden of weersomstandigheden. Houdt u er rekening mee dat de golfbanen in het buitenland niet deelnemen aan de Nederlandse Handicart.

Wanneer moet ik mijn factuur betalen?

Bij reserveringen die meer dan 6 weken voor vertrekdatum worden gereserveerd:
Indien wij vluchten voor u reserveren dan verzoeken wij u deze per direct te betalen.
Van de overige reissom verzoeken wij u de aanbetaling (30% van de reissom) binnen 10 dagen na factuurdatum te betalen en het restant bedrag 6 weken voor vertrek.
Bij reserveringen binnen 6 weken voor vertrek dient het totale bedrag in een keer te worden voldaan.

Wanneer ontvang ik mijn reisbescheiden?

Na de reservering van uw golfreis ontvangt u eerst een reisbevestiging/factuur en daarna een starttijdenbevestiging. Nadat wij u betaling hebben mogen ontvangen, ontvangt u de reisbescheiden per e-mail circa 6 weken voor vertrek. Bij reserveringen binnen 6 weken voor vertrek ontvangt u de reisbescheiden zodra we uw betaling kunnen traceren en de starttijden bevestigd zijn door de golfbanen.

Is de prijs van een vliegticket inbegrepen?

Al onze golfreizen zijn samengesteld exclusief vlucht. Omdat de tarieven van vluchten enorm kunnen variëren en de meest voordelige vluchten zijn gemakkelijk via het internet te boeken. Raadpleeg voor de meest geschikte vlucht voor uw gezelschap bijvoorbeeld www.transavia.nl of www.klm.nl.

Natuurlijk informeren wij u graag persoonlijk over de diverse vluchtmogelijkheden. Indien u de gewenste vlucht reserveert via Golftime berekenen we een ticketing fee van €20,- per persoon per ticket. Voor de beste mogelijkheden kunt u telefonisch contact opnemen met ons via 033 462 72 00.

Ik wil graag een golfreis boeken voor een datum in het nieuwe seizoen die nog niet gepubliceerd staat op de website?

U gaat naar onze website en selecteert de accommodatie en pakket van uw keuze. U vult dan het aanvraagformulier in en geeft hier aan voor welke datum u de prijs wilt opvragen. U ontvangt dan een vrijblijvende offerte. Een van de medewerkers zal dan contact met u opnemen met de mogelijkheden.

Zoek uw ideale golfreis

U KUNT OOK DE BROCHURE DOORNEMEN

Op uw gemak eerst even de brochure doornemen? Dat kan ook. Laat uw gegevens achter en we verzenden de brochure zo snel mogelijk.

Vraag de brochure aan Vraag de digitale brochure aan