De nieuwe brochure ploft komende week bij vele golfers op de deurmat. In de nieuwe editie zullen een aantal zaken opvallen. Ons team is uitgebreid. Inmiddels is ook Jeroen Schouten onderdeel van ons team (nadat de brochure al gedrukt was), nog een (top)golfer binnen het team van Golftime. Ons aanbod is uitgebreid. U kunt kiezen uit een aantal schitterende nieuwe hotels. Naast nieuwe hotels, valt nog iets direct op. Onze huisstijl is vernieuwd. Op de voorkant van de brochure prijkt ons nieuwe logo. Het ‘oude’ logo is nog duidelijk herkenbaar, maar met een duidelijke nieuwe twist. Bij het openslaan en doorbladeren van de brochure zult u deze ‘nieuwe twist’ overal terug zien.
In het 22-jarige bestaan van Golftime is een hoop veranderd. Zo’n vijf jaar geleden kwam Golftime onder leiding te staan van Boudewijn Damler. “De huisstijl paste niet meer bij waar Golftime voor staat.”, aldus Boudewijn. De nieuwe huisstijl straalt rust en professionaliteit uit. Dat kunt u ook van ons verwachten. Wij bezorgen u een onbezorgde golfvakantie.
Ook zult u uw persoonlijke reisadviseurs op meer plekken tegenkomen. In de brochure, maar ook in andere uitingen. Wij vinden het belangrijk om u goed te leren kennen, zodat wij zo goed mogelijk advies kunnen geven. Daarom vinden wij het niet meer dan normaal dat u het gezicht achter de stem aan de telefoon kent. Ook delen we nadrukkelijker onze persoonlijke ervaringen bij hotels en golfbanen. Zo leert u ons ook beter kennen en vindt u makkelijker uw ideale golfreis.
De nieuwe huisstijl is onderdeel van een vernieuwing achter de schermen. Wij gaan namelijk gebruikmaken van een nieuw reserveringssysteem, waarmee wij u nog sneller en beter van dienst kunnen zijn. U zult dit in de komende maanden ook zien in de vorm van enkele vernieuwingen op onze website. De website zal op korte termijn uiteraard ook in de nieuwe huisstijl overgaan.